Relacja z Viganj

Nie będę się szczególnie rozpisywał o tym co i jak, bo wiadomo, że musiało być i było szczególnie zajebiście :-)

Sam dojazd i inne takie pierdołki o tym co warto zostały już opisane w zeszłym roku, w relacjach z Bolu i Viganj. Dodam tylko, że skład z Jastarni został uzupełniony o paru niepływających znajomych mojej przyszłej małej-żonki :-)



Nie zmienia to jednak faktu, że pewnie chcecie widzieć jak było na wodzie, tzn, czy wiało, fukało, kuło, a może jednak waliło. W zasadzie to
wszystkiego było po trochu. Z moich takich pobieżnych obserwacji informacji wynika, że:

2 dni - pierdy komara, agresywne 1-2 B, Czesi z Ponta (camping) katują skutery, BMX i ściemniają panienki na "plaży".

2 dni - coś tam fuka, takie se 3 B, Czesi z Ponta wyciągają formuły, kajty i inne straszne badziewia. Do tańca przygrywa DJ Pompa. Szkółki kroją klientów po 100 kuna za godzinę lekcji z instruktorem.

4 dni - fuka - prawie 4B (przy sklepie równe 4B) - masa narodu na wodzie, trzeba uważać na tłok, prawie wszyscy mają w dupie prawo drogi (tylko ja się czepiami, ale potem też odpuszczam). Czesi wyciągnęli wszystko co mają i w sumie sami nie wiedzą co mają robić. Tak ogólnie to śmierć frajerom, ale na 7,0 m2 nawet taka wielka krowa jak ja odpala :-)

3 dni - kuje, takie prawie 5B, prawie wszyscy pływają, niezależnie od tego ile i za ile mają. Czesi lansują się hang-upami na kajcie i nowymi żaglami Severna. Ja na 5,7 wchodzę w ślizg i pierwszy raz w dwa strapy.
Lecę 100 metrów w ślizgu, Madzia robi mi zdjęcie, po czym się wypierdzielam. Zdjęcie kosztuje mnie jedną gałkę loda :-)



1 dzień - wali, 6-7 B, pływa tak tylko z 10 osób, reszta rozdziawiła gęby i patrzy jak się woda wdziera na ulice. Niewiasty nerwowo zbierają po
ogródkach różne dmuchane gadżety. Bardziej kumaci poszli po cyfraki i strzelają fotki. Marcin oczywiście pływa, ja walcze z jego pontonem na
brzegu. Ktoś widział gościa na 60 litrowej desce, a ja widziałem przelatującego koło mojej głowy psa ;)



Oczywiście mam świadomość tego, że moje spostrzeżenia mogą być w miarę nieobiektywne, no bo przecież byłem na urlopie i nie powiem, że było do dupy, albo że było gorzej niż w zeszłym roku. Poza tym to ja ma krótką pamięć i dużo chlam ;)


Pozdrawiam

Jarek


P.S. Napisałem, że w zeszłym roku wiało codziennie 4-5B. Teraz obiektywnie stwierdzam, że codziennie to wtedy wiało 3-4B, a były i dni, że 5B. Za pomyłkę serdecznie przepraszam :-)

Surfuj po więcej: Fotosy z Viganj 2007

26-09-2007 22:31 - marek napisał/a:
forum już działa, logować sie i wpisywać no i nie narzekać że nie wieje :D
24-09-2007 18:44 - michal napisał/a:
normalnie sie pisze ;-) zapraszum jutro na surfmanie .. puszczamy nowe forum
24-09-2007 16:29 - jarek napisał/a:
Ja tam nie wiem co Miro dokładnie szykuje, ale jak pamietam zawsze impre robił dla swoich kursowiczów. Może lepiej mu sie nie wpinać tylko coś osobnego zmajstrować.
Co Wy na to ludziki?
Ochlać ryja zawsze można :) ... wg mnie!

24-09-2007 16:25 - Poklopac napisał/a:
Jaro - na szczescie znalazlem METAXE konfekcjonowana w butelkach 0,2l -moze raczej podpiac sie pod ognisko w polu33 w likend?
24-09-2007 12:20 - jarek napisał/a:
wpadnij wpadnij ... to sie Metaxy napijemy ;) ... A może zrobimy sobie jakieś surfmaniackie ognicho?
24-09-2007 09:26 - Poklopac napisał/a:
Rybolanie - cos tam sie z E pokazuje, moze w koncu zawitamy do Was i pokazecie jakies nowe sztuczki?
21-09-2007 15:45 - Nowy napisał/a:
A ja z Lipin
21-09-2007 15:17 - Poklopac napisał/a:
A ja wlasnie z Bytomia wrocilem i gitesowo bylo a furgalo ze hej
21-09-2007 11:23 - Roman napisał/a:
My wróciliśmy 11 z El-Tur relacja na www.f2profi.com.pl w archiwum aktualności
20-09-2007 14:19 - michal_surfmen napisał/a:
Łoj Mariusz trza bylo jechac do Bolu hehe. Ja tez wczoraj wrocilem i nawet w dzien wyjazdu na 5.7 przez 2h jezdzilem. Ogolnie na niecale 3 tygodnie pobotu w HR spokojnie 2 byly do plywania.
20-09-2007 14:01 - jarek napisał/a:
trzeba było jechać w lipcu .... a tak na marginesie to co to jest dla Was rewelka? :)
19-09-2007 10:22 - mariusz surfmania napisał/a:
wczoraj wruciłem z kuciste koło wigani byłem tam tydzeń i nie było żadnej rewelki raz tylko pływałem na małej desce 96l ale było ciepło nie tak jak tu
18-09-2007 22:38 - Morgon napisał/a:
A ja pozdrawiam wszyskich z UK gdzie wiatr wali tak że nikt nie plywa ws'u a wszyscy plywaja surfing (wiem ja tez nie moglem uwierzyc). Narka
16-09-2007 16:35 - Łorzełek napisał/a:
Nie no, Rzeczyce przy NW rządzą w okolicy! Odważyłem się wyjść na 81l i 5,6 (to drugie momentami zdecydowanie za dużo). Fale na środku akwenu fajne do skakania, plaża bajera (najlepszy ten uskok 1,5m od brzegu, gdzie od razu kryje).
15-09-2007 20:51 - Poklopac napisał/a:
Drogi Lechu - no nie przsadzaj 5-7 BFt przez kilka godzin non stop + standard - jakos zawsze gdy gdzies pojedziemy to wali nieludzko
15-09-2007 20:29 - L napisał/a:
Szkoda, bo było zajebiście!!
14-09-2007 21:33 - L napisał/a:
Jutro Rzeczyce?
13-09-2007 21:32 - marek_surfmania napisał/a:
no Michale to śmigaj tam od rana do wieczora bo jak wrócisz to sie załamiesz, bądź będziesz mówił jak nasz dobry znajomy że na pierdach nie będziesz pływał :D, pozrowionka dla rodzinki i ucałuj ode mnie Niuńkę wiesz którą - tę murzynkę :D
13-09-2007 20:41 - Poklopac napisał/a:
Podpisuje sie 2ma rekami - nie ma bola na BOLA!
13-09-2007 18:32 - michal napisał/a:
troche to po chinsku ale co tam... zapomnialem dodac ze jest zarowa i jakies 30stopni na fali
13-09-2007 18:30 - michal napisał/a:
siemka, pozdrufka z croatii. wieje az za duzo jak na moja 5.7. Czego i tam w rybolu zycze. Po paru dniach w Medulinie ewekuowalismy sie w jakies normalne miejsce ... tj. na Brac do Bolu.. nie ma jak Bo heh
11-09-2007 23:16 - jac napisał/a:
body na 4 kola plus szklo jakas L-ka za jedyne 5 kola i mozna sie delektowac taki fotkami :)
11-09-2007 17:40 - Morgon napisał/a:
Poklopac palnuje tej zimy kupić swoją pierwszą małą także bądź gotów w przyszłym sezonie robić MI takie fotki ;). Jak nie można pływać to zostaje jarać się zdjęciami
11-09-2007 16:51 - Poklopac napisał/a:
http://niusy.onet.pl/niusy.html
Polecam foty - kosmiczne wyczucie fotografa i znajomosc tematu.
10-09-2007 08:23 - Szandor napisał/a:
Quake to jest to :)
06-09-2007 19:29 - jarek napisał/a:
o 21.00 to ja albo pije wino albo gram z Szandorem w Quake'a :) ... oczywiście po to żeby w moim pokoju nie zamarznąć :( ... w obu przypdkach krew lepiej krąży :)
06-09-2007 19:23 - Morgon napisał/a:
No co Ty Jarek wczoraj koło 21 wiała u mnie spokojnie 5teczka ;).
06-09-2007 19:05 - jarek napisał/a:
te prognozy to jedna wielka blada dupa :(
05-09-2007 11:22 - jarek napisał/a:
jak na razie nic się nie dzieje??
05-09-2007 08:14 - marek_surfmania napisał/a:
Jarku ja wiem że ciebie to WALI :DDDDD to wal również ten margines hehe
04-09-2007 21:56 - jarek napisał/a:
tak na marginesie to czwartek już zdycha .... a środa będzie letko arktyczna :(
04-09-2007 16:33 - marek_surfmania napisał/a:
jesień idzie do nas wielkimi krokami))), jak przystało na surfmaniaków zapewne wszyscy się cieszymy z nadchodzącego okresu, może nie będzie ciepły ale miejmy nadzieję, ze będzie tak wietrzny jak środowe i czwartkowe prognozy, myślę że stała ekipa na beton podpisze listę obecności no i poklopac wreszcie się pojawi J , aha a komu się nie chce pływać w taką temperaturę to może przyjechać pofocić :D:D:D
03-09-2007 22:36 - jarek napisał/a:
Ja bym sie spytał czemu sprzedaje tego SX? Jakiego slaloma ma teraz na oku? Tabou Manta? Do tej Daytony coś szerokiego musi mieć :)
03-09-2007 21:21 - Poklopac napisał/a:
Sprzedam 7,3 Northa TRANS AM w bdb stanie do deski SX DUDUSIA w promocyjnej cenie
03-09-2007 20:53 - marek_surfmania napisał/a:
duduś ile dajesz za za nią ?;D hehe
03-09-2007 18:21 - Duduś napisał/a:
Sprzedam F2 SX 105
02-09-2007 22:03 - jarek napisał/a:
żadnej herbatki, żadnych fusów ... przemawia przeze mnie zwykły i niczym niepohamowany egoizm :))
02-09-2007 14:01 - Morgon napisał/a:
Jarek a co parzyłeś herbatkę fusiatą? ;) Ja i tak na desce stanę dopiero w październiku jak Bozia da.
02-09-2007 10:39 - jarek napisał/a:
Wiatru nie będzie w tym tygodniu, będzie ciepło i słonecznie. Pierwszy front pojawi się dopiero piątek (cały dzień będzie wiało), w drugi w niedzielę po godz. 16.00. Będzie wtedy wiało do godz. 19.00. Od poniedziałku to już mnie wali, bo jade do Zakopa :)
02-09-2007 09:13 - Morgon napisał/a:
Dobrze że wy w Rybolu termy macie
01-09-2007 17:36 - Romo napisał/a:
zwróćcie uwagę na środową prognozę na windguru :) w styczniu było cieplej
28-08-2007 21:11 - Łorzełek napisał/a:
jedziemy z kumplem w ten weekend na Rugię. Chce się ktoś zabrać? zdecydowanie małe zestawy trza wziąść. Miejsce w aucie sie znajdzie. Jeśli prognoza się sprawdzi, to jedziemy w czwartek na wieczór i zostajemy albo do niedzieli albo do poniedziałku.
26-08-2007 20:26 - wojtacholin napisał/a:
Witam wlasnie wrocilem z St Pere i z POrt Leucate we Francji dam wam link do spotow na Costa Brava i tam sa jakis foty, a jak bede mial chwile to wysle foty z St Pere. http://windsurfesp.com/spot.asp?seccion=001a&codi=3698
22-08-2007 09:25 - jarek napisał/a:
Przypominam, że w newsach jest również relacja Jacka z Gardy ... a poza tym warto by chyba w końcu reaktywować wystawianie ocen za fotki. jak tak dalej pójdzie to Lechu wpadnie w samozachwyt ;)
15-08-2007 15:09 - Morgon napisał/a:
Siemka uderza ktoś jutro na dziećki? Mam zamiar wpaść tam na godzinkę przed obiadem.
09-08-2007 12:19 - jarek napisał/a:
po prostu michał zrobi czat na surfmani ... ale muis być taki żeby mi w robocie też chodził :)
09-08-2007 00:26 - Łorzełek napisał/a:
w sumie nie wiele się na nim działo, bo i tak wszyscy w newsach bazgrolą.
08-08-2007 20:35 - michal_surfmen napisał/a:
Łorzełe, forum uśmierciliśmy bo nie wykazywało oznak życia + pornoaktywnosc dobijała. Mamy w planach uruchomienie troche innego rozwiązania ;-)
08-08-2007 15:04 - Łorzełek napisał/a:
heh, myślałem że na formule, a tu na sucho ;)
btw. Forum umarło czy przebiega jego modernizacja pod kątem odporności na pornole?
07-08-2007 16:12 - Poklopac napisał/a:
Patrzcie jak MLODY dawal na ALLEGROCUP skoki po 1,5m do gory bez koszulki sponsora
http://www.sieplywa.pl/pojechaneFoty.php?f=070805_1&id=022
07-08-2007 12:20 - jarek napisał/a:
a mnie tam fale nie jarają i 7B też ;) ... na co to komu jak "szpeje" i tak mam do 5B i w zasadzie tylko na płaskie ;) ...

P.S. A jakie fotki masz Wojtacholin? Linki?
07-08-2007 10:14 - lech-u napisał/a:
Czujemy się zaproszeni, szykuj hangar na około 73osoby + szpej!!
06-08-2007 23:10 - wojtacholin napisał/a:
WSZYSTKO LADNIE A JA MAM TO NA CODZIEN WYJADE KAWALEK OD DOMU I NA PIEKNEJ PLAZY W SANT PERE PESCADOR CODZIENNIE DAJE TERMIKA TO JEST GWARANTOWANE A CO JAKIS CZAS DAJE 7B I DO TEGO ZAJEBISTE FALE. POZDRAWIAM RYBNIK
06-08-2007 23:10 - wojtacholin napisał/a:
WSZYSTKO LADNIE A JA MAM TO NA CODZIEN WYJADE KAWALEK OD DOMU I NA PIEKNEJ PLAZY W SANT PERE PESCADOR CODZIENNIE DAJE TERMIKA TO JEST GWARANTOWANE A CO JAKIS CZAS DAJE 7B I DO TEGO ZAJEBISTE FALE. POZDRAWIAM RYBNIK
05-08-2007 08:03 - Morgon napisał/a:
Nie byłem pływać a szkoda bo wyglądało na to, że jest całkiem fajnie :/. W środę jadę do soboty nad Żywieckie może na coś się złapie... Choć prognozy kiepawe.
04-08-2007 22:39 - Poklopac napisał/a:
A jak dzisiaj na Rybolu? Morgon byles na Dzieckach? My na Plawku ekipa gliwicko-zabrska ale bez rewelacji, male deski duze zagle 7-7,5 Ale i sie troche rozruszalismy
 (co ty na to...)
 
ďťż
 



Windsurfing Surfmania.pl zapodaje:    Newsy | Equipa | Spot | Linki | Nasze relacje | Fotosy | Pogoda | Filmy | Kontakt | Forum

Polecane strony:
Mazury
Marcom Interactive
Portfolio internetowe
Mazury Czartery
Michał Marcol fotografia
WarteUwagi.net.pl
NetBusinessInfo